Millal suunatakse patsient digikliinikust tavavastuvõtule?

Otsekontakt digikliiniku arstiga soodustab tervisemure tavalisest veelgi kiiremat lahendamist, sest vestelda saab ilma vastuvõtuaega kokku leppimata. Digikliinik võimaldab ka tööandjal töötaja tervise eest veelgi paremini hoolt kanda, tema hea tervise säilimisse panustada ning seeläbi töölt eemalolekut vähendada.

Kaugvastuvõtt on sobivaim lahendus patsientidele, kelle terviseküsimus ei eelda füüsilist konsultatsiooni. Kui patsiendi mure ei ole võimalik digikliinikus lahendada, suunab meie digikliiniku arst ta füüsilisele konsultatsioonile ehk tavavastuvõtule.

Kui terviseprobleemi ei ole digikliinikus võimalik lahendada või selle ravimine ei ole digikliinikus meditsiiniliselt turvaline, siis suunatakse patsient tavavastuvõtule ning digikliiniku visiidi eest arvet ei esitata. Patsient suunatakse digikliiniku kaugkonsultatsioonist edasi füüsilisele vastuvõtule siis, kui ilmneb, et:

  • füüsiline läbivaatus on vajalik
  • esineb trauma
  • esinevad neuroloogilised sümptomid

Digikliinikusse saab patsient sisse logida Qvalitas Arstikeskuse avalehel www.qvalitas.ee

Meie jaoks on oluline, et kliendid saaksid kvaliteetset ja professionaalset teenust, mille tagavad meie aastatepikkune kogemus, kõrgelt kvalifitseeritud töötajad, kaasaegsed meditsiinitehnoloogiad ja head suhted koostööpartneritega

Loe edasi
Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.